maanantai 17. syyskuuta 2012

Mysteeri

Nyt tulee aikamoista lähikuvaa, joten jos ällöttää, kannattaa lähteä pois :D  Laitan tähän alkuun videon Fantsun leikeistä, kuvat on ihan lopussa.

Aksun oli kans pakko kattoo jotain BB Ekstraa samaan aikaan -__-' kun kuvasin. Mun mielestä toi eka älypeli on ihan tylsä, kun Fantsu ei malta lopettaa, enemmän actionia toisen älypelin parissa kohdasta 1:30.


Videoon -> HD-laatuisena ;D


Kuten olen aiemmin kertonut, Fantsun  nisistä tulee maitoa. Taino, en oo ihan varma minkälaista koirien "maito" on, koska Fantsulta tulee pikemminkin sameaa nestettä, joka ei oo yhtään valkosta. Huomaan yleensä tän siitä, että nisien lähellä olevat karvat pakkuuntuu yhteen ja välillä nisissä on tollasta kuivunutta maitoa. Jos kuivahtaneet roippeet ottaa pois, alkaa nisistä valumaan lisää maitoa. Fantsulla ei oo mitään hoivaamisviettiä leluja kohtaan eikä se käyttäydy yhtään sen kummallisemmin kuin yleensäkään, silloin, kun maitoa virtaa. Musta tosin tuntuu, että tää maito-juttu jotenkin liittyy sen juoksuihin... Tosin mä aina odotan Fantsun juoksua joku 2kk ajoissa tai sitten huomaan vasta, kun valkoset matot on punasenaan :D

Jokatapauksessa näillä mun lörpötyksillä on pointtinsa :D Ne, joita ällöttää saa hieman aikaa havahtua siirtyä muille sivustoille, ja toinen asia mikä mua ihmetyttää: Fantsun nisien väritys. Ne oli joskus aikoinaan mustat, mutta vuosien varrella oon huomannut, että se mustanvärinen iho ikään kuin kuoriutuu pois... Silloin, kun se kuoriutuu, niitä palasia voi ihan "rapsutella" pois nisistä. Kuvistahan näkee, että nykyään Fantsun nisät on aika vaaleet mustilla täplillä kokomustan sijaan. Mietin, että onko tää ihan yleinen ilmiö tummilla koirilla vai ... vaiiiiiiiii?

Ja sitten loppuun jotain ihmeellistä! Kun vähän puristelin Fantsun nisää kuvia varten, huomasin, että siltä tulee maitoa useammasta kuin vaan yhdestä reiästä! Olin hieman ihmeissäni O_O En tiennyt, että koirilla on nisissä monta reikää... Tän huomaa vikasta kuvasta. Olin kans ihan kikseis, kun opin jotain uutta! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti